Friday, October 8, 2010

Aku seorang pekerja, penuntut & seorang ANAK!!



Giler..3 komitmen dlm satu masa..ape boleh buat..semakin matang & dewasa kita, semakin banyaklah komitmen & tanggungjawab yg terpaksa kita pikul..itu hakikat yg kita kena terima la kan..kerja???..biaselaa, xde keja mane dtg duit nak makan, nak bayar keta, nak belanja lagi...belajar..haaa..yang nie padah aku carik sendiri, dulu awal-awal berlagak, xnk sambung..konon nak naik dari bawah..sekarang baru sedar diorang tengok sijil gak..haha..namun..sesibuk mana pun kita dengan semua nie..keluarga jgn sesekali kita abaikan..terutama mak ayah..aku mengaku aku bukan selalu balik kampung sgt pon..tapi at least hari-hari aku call diorang or diorang call aku..hehe..:p..adik-adik je la yg jarang aku jumpe..sume dok asrama kan..sentiasa la kita igt..tanpa family nie..siapela kite nie ek!!

No comments:

Post a Comment